2020-02-25
200225 Zapytanie ofertowe - Zakup samochodu osobowego
Łuków, dnia 25 lutego 2020 r.
OA.271.1.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie, ul. J. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków,
NIP 825-14-34-906, REGON 030294840
Zamówienie jest realizowane z pominięciem trybów określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zgodnie z treścią art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego, wyprodukowanego w 2020 r., o następujących parametrach techniczno-użytkowych:
Lp. Parametry techniczno-użytkowe wymagane przez Zamawiającego Informacje podstawowe 1. Samochód osobowy, fabrycznie nowy, niezarejestrowany
Segment "B" wg Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego "SAMAR"2. Rok produkcji: 2020 3. Nadwozie: hatchback 4. Kolor nadwozia: dowolny bez dopłaty 5. Moc silnika minimum 110 KM 6. Maksymalna pojemność skokowa silnika 1000 cm3 7. Skrzynia biegów: Manualna 6-biegowa 8. Wymiary:
Długość maksymalna - 4000 mm
Szerokość maksymalna -1740 mm
Rozstaw osi maksymalny – 2455 mm9. Zużycie paliwa – cykl mieszany 5,5 – 6,2 l/100km Bezpieczeństwo 10. Poduszki powietrzne czołowe i boczne kierowcy i pasażera z przodu 11. Kurtyny powietrzne 12. ESP z ABS, ASR, MSR, HBA, TPM, XDS+ 13. System wspomagający ruszanie pod wzniesienia 14. Czujnik zmierzchu 15. Hamulec antykolizyjny – MULTICOLLISION ASSIST 16. Przednie światła przeciwmgielne 17. Światła do jazdy dziennej LED 18. Zdalnie sterowany centralny zamek (2 składane kluczyki) Komfort 19. Klimatyzacja manualna 20. Komputer pokładowy 21. Immobiliser 22. Wspomaganie kierownicy 23. Elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne 24. Start-Stop – system rekuperacji energii 25. Lusterka i klamki zewnętrzne lakierowane w kolorze nadwozia 26. Wnętrze zgodne kolorystycznie z kolorem nadwozia 27. Fotel kierowcy z regulacją wysokości 28. Elektryczna regulacja szyb przednich Multimedia 29. Radio, z kolorowym ekranem dotykowym 6,5’’, wejście SD, USB, z funkcją DAB+ 30. Bluetooth Wyposażenie dodatkowe 31. Tylne szyby boczne i szyba pokrywy bagażnika o wyższym stopniu przyciemnienia 32. Pakiet przeglądów 4 lata, do 60000 km 33. Czujniki parkowania z tyłu 34. Obręcze kół ze stopów lekkich 15’’ z oponami 185/60 R15 35. Trójramienna kierownica z tworzywa sztucznego z elementami chromowanymi 36. Zapasowe koło pełnowymiarowe na obręczy stalowej 37. Stalowe obręcze kół 15’’ z oponami zimowymi
Wymienione wyposażenie samochodu należy rozumieć jako minimalne – Zamawiający dopuszcza dostawę pojazdu z bogatszym wyposażeniem. - Samochód osobowy o którym mowa w ust. 1 zostanie dostarczony przez Wykonawcę, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie, ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków.
- Samochód będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi prawne i techniczne pozwalające na jego zarejestrowanie w Polsce, co potwierdzone zostanie stosowną dokumentacją dołączoną do pojazdu.
- W ramach przedmiotu umowy, w momencie jego odbioru, Wykonawca przekaże Zamawiającemu nieodpłatnie następujące dokumenty:
- instrukcję obsługi i konserwacji samochodu w języku polskim,
- kartę gwarancyjną w języku polskim,
- komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji samochodu,
pod rygorem nie dokonania odbioru przedmiotu zamówienia.
- Na dostarczony samochód osobowy Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji,licząc od dnia zakończenia czynności odbioru przedmiotu zamówienia (podpisania protokołu odbioru bez uwag).
- Serwis gwarancyjny ma obejmować cały kraj.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego, wyprodukowanego w 2020 r., o następujących parametrach techniczno-użytkowych:
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS – rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub działającego w ich imieniu Pełnomocnika.
- Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie, ul. Piłsudskiego 14, pokój nr 10, I piętro, do dnia 04.03.2020 roku, do godziny: 09.00, z oznaczeniem „Oferta na dostawę samochodu osobowego dla PUP w Łukowie. Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert tj. dniem 04.03. 2020 r. godz. 09:05.”
W przypadku braku w/w oznaczeń Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia ofert czy jej nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert. - UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
- Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez ich otwierania.
- MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie, ul. J.Piłsudskiego 14, p. 11, I piętro – w dniu 04.03. 2020 roku o godz.: 09.05. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
- OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY I OCENA OFERT
- Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT. Cena podana w ofercie obejmuje wszystkie elementy składające się na zamówienie i zaspokaja w całości należność wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia. Cena musi być wyrażona w PLN tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.
- Kryterium wyboru ofert stanowi najniższa cena. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy na wykonanie zadania, która będzie zgodna z niniejszym zapytaniem. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
KC = CN / COB x 100 (maksymalna ilość punktów”)
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
Uwaga: powyższy iloraz zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Zaokrąglenie będzie polegało na:
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.- odrzuceniu wszystkich cyfr końcowych danej liczby znajdujących się powyżej drugiego miejsca po przecinku,
- zwiększeniu ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeżeli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej była większa lub równa 5.
- Przetwarzanie danych osobowych
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuję, iż:- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy reprezentowany przez dyrektora Stanisława Pucha, ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków, lulk@praca.gov.pl, tel. 25 798 50 37,
- Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie jest Pani Bożena Zachoszcz-Cabaj, e-mail: iod@lukow.praca.gov.pl, tel. 25 798 50 37 w. 214,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze i realizacji zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego,w którym udzielono zamówienia, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.