2020-02-25

200225 Zapytanie ofertowe - Zakup samochodu osobowego

Łuków, dnia 25 lutego 2020 r.

OA.271.1.2020

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

ZAMAWIAJĄCY:    Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie, ul. J. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków,
NIP  825-14-34-906, REGON 030294840

Zamówienie jest realizowane z pominięciem trybów określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zgodnie z treścią art. 4 pkt 8 tejże ustawy.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego, wyprodukowanego w 2020 r., o następujących parametrach techniczno-użytkowych:

      Lp. Parametry techniczno-użytkowe wymagane przez Zamawiającego
      Informacje podstawowe
      1. Samochód osobowy, fabrycznie nowy, niezarejestrowany
      Segment "B" wg Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego "SAMAR"
      2. Rok produkcji: 2020
      3. Nadwozie: hatchback
      4. Kolor nadwozia: dowolny bez dopłaty
      5. Moc silnika minimum 110 KM
      6. Maksymalna pojemność skokowa silnika 1000 cm3
      7. Skrzynia biegów: Manualna 6-biegowa
      8. Wymiary:
      Długość maksymalna - 4000 mm
      Szerokość maksymalna -1740 mm
      Rozstaw osi maksymalny – 2455 mm
      9. Zużycie paliwa – cykl mieszany 5,5 – 6,2 l/100km
      Bezpieczeństwo
      10. Poduszki powietrzne czołowe i boczne kierowcy i pasażera z przodu
      11. Kurtyny powietrzne
      12. ESP z ABS, ASR, MSR, HBA, TPM, XDS+
      13. System wspomagający ruszanie pod wzniesienia
      14. Czujnik zmierzchu
      15. Hamulec antykolizyjny – MULTICOLLISION ASSIST
      16. Przednie światła przeciwmgielne
      17. Światła do jazdy dziennej LED
      18. Zdalnie sterowany centralny zamek (2 składane kluczyki)
      Komfort
      19. Klimatyzacja manualna
      20. Komputer pokładowy
      21. Immobiliser
      22. Wspomaganie kierownicy
      23. Elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
      24. Start-Stop – system rekuperacji energii
      25. Lusterka i klamki zewnętrzne lakierowane w kolorze nadwozia
      26. Wnętrze zgodne kolorystycznie z kolorem nadwozia
      27. Fotel kierowcy z regulacją wysokości
      28. Elektryczna regulacja szyb przednich
      Multimedia
      29. Radio, z kolorowym ekranem dotykowym 6,5’’, wejście SD, USB, z funkcją DAB+
      30. Bluetooth
      Wyposażenie dodatkowe
      31. Tylne szyby boczne i szyba pokrywy bagażnika o wyższym stopniu przyciemnienia
      32. Pakiet przeglądów 4 lata, do 60000 km
      33. Czujniki parkowania z tyłu
      34. Obręcze kół ze stopów lekkich 15’’ z oponami 185/60 R15
      35. Trójramienna kierownica z tworzywa sztucznego z elementami chromowanymi
      36. Zapasowe koło pełnowymiarowe na obręczy stalowej
      37. Stalowe obręcze kół 15’’ z oponami zimowymi

      Wymienione wyposażenie samochodu należy rozumieć jako minimalne – Zamawiający dopuszcza dostawę pojazdu z bogatszym wyposażeniem.
    2. Samochód osobowy o którym mowa w ust. 1 zostanie dostarczony przez Wykonawcę, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie, ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków.
    3. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi prawne i techniczne pozwalające na jego zarejestrowanie w Polsce, co potwierdzone zostanie stosowną dokumentacją dołączoną do pojazdu.
    4. W ramach przedmiotu umowy, w momencie jego odbioru, Wykonawca przekaże Zamawiającemu nieodpłatnie następujące dokumenty:
      1. instrukcję obsługi i konserwacji samochodu w języku polskim,
      2. kartę gwarancyjną w języku polskim,
      3. komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji samochodu,

        pod rygorem nie dokonania odbioru przedmiotu zamówienia.
    5. Na dostarczony samochód osobowy Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji,licząc od dnia zakończenia czynności odbioru przedmiotu zamówienia (podpisania protokołu odbioru bez uwag).
    6. Serwis gwarancyjny ma obejmować cały kraj.
       
  2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

    Termin realizacji zamówienia: 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
     
  3. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
    1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
    2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS – rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub działającego w ich imieniu Pełnomocnika.
    4. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie  Zamawiającego  tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie, ul. Piłsudskiego 14, pokój nr 10, I piętro, do dnia 04.03.2020 roku, do godziny: 09.00, z oznaczeniem „Oferta na dostawę samochodu osobowego dla PUP w Łukowie. Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert tj. dniem 04.03. 2020 r. godz. 09:05.”
      W przypadku braku w/w oznaczeń Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia ofert czy jej nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
    5. UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
    6. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez ich otwierania.
       
  4. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

    Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie, ul. J.Piłsudskiego 14,  p. 11,  I piętro – w dniu 04.03. 2020 roku o godz.: 09.05. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
     
  5. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY I OCENA OFERT
    1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT. Cena podana w ofercie obejmuje wszystkie elementy składające się na zamówienie i zaspokaja w całości należność wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia. Cena musi być wyrażona w PLN tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    2. Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.
    3. Kryterium wyboru ofert stanowi najniższa cena. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy na wykonanie zadania, która będzie zgodna z niniejszym zapytaniem. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

      KC = CN / COB x 100 (maksymalna ilość punktów”)

      Gdzie:
      KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
      CN - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
      COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej

      Uwaga: powyższy iloraz zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
      Zaokrąglenie będzie polegało na:
      Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
      • odrzuceniu wszystkich cyfr końcowych danej liczby znajdujących się powyżej drugiego miejsca po przecinku,
      • zwiększeniu ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeżeli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej była większa lub równa 5.
         
  6. Przetwarzanie danych osobowych

    Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuję, iż:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy reprezentowany przez dyrektora Stanisława Pucha, ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków, lulk@praca.gov.pl, tel. 25 798 50 37,
    2. Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie jest Pani Bożena Zachoszcz-Cabaj, e-mail: iod@lukow.praca.gov.pl, tel. 25 798 50 37 w. 214,
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze i realizacji zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego - art. 6 ust. 1 lit. c  RODO,
    4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat  licząc od końca roku kalendarzowego,w którym udzielono zamówienia, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie.
    6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
    7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
    8. Posiada Pani/Pan:
      • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
      • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
      • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
      • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    9. Nie przysługuje Pani/Panu:
      • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
      • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
      • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..